Viborg Fodsports Forening, duński klub piłkarski z siedzibą w mieście Viborg w środkowej Jutlandii, grający w rozgrywkach 1. division.
Spis treści
1Historia
2Sukcesy
3Europejskie puchary
4Skład na sezon 2017/2018
5Strony klubowe
Historia |
Viborg FF założony został w 1896 roku, po raz pierwszy awansował do 1. ligi w 1981 roku, zaś największym sukcesem w historii kluby było zdobycie Pucharu Danii w 2000, po zwycięstwie 1:0 nad Aalborg BK.
Sukcesy |
Puchar Danii:
zwycięstwo (1): 1999/2000
Superpuchar Danii:
zwycięstwo (1): 2000
Europejskie puchary |
Legenda do wszystkich tabel:
Q – runda eliminacyjna, 1/16, 1/8, 1/4, 1/2 – odpowiednia faza rozgrywek, Grupa – runda grupowa, 1r gr – pierwsza runda grupowa, 2r gr – druga runda grupowa, F – finał, R – runda, PO – play-off
k. – rzuty karne, los. – losowanie, Dogr. – dogrywka, w. – zasada bramek strzelonych na wyjeździe
Sezon
Rozgrywki
Runda
Przeciwnik
Dom
Wyjazd
Ogólnie
2000/01
Puchar UEFA
1R
CSKA Moskwa
1–0
0–0
1–0, Dogr.
2R
Rayo Vallecano
2–1
0–1
2–2, w.
Skład na sezon 2017/2018 |
Nr
Poz.
Piłkarz
1
1 bramkarzBR
Walter Viitala
2
2 obrońcaOB
Alexander Fischer
3
2 obrońcaOB
Mikkel Knudsen
4
2 obrońcaOB
Jacob Dehn Andersen
5
2 obrońcaOB
Nikko Boxall
7
3 pomocnikPO
Oliver Thychosen
8
3 pomocnikPO
George Fochive
9
4 napastnikNA
Morten Beck Guldsmed
11
3 pomocnikPO
Jonas Kamper
13
3 pomocnikPO
Jeppe Grønning
14
3 pomocnikPO
Park Jung-Bin
15
4 napastnikNA
Andreas Albers
Nr
Poz.
Piłkarz
16
4 napastnikNA
Nicklas Røjkjær
17
4 napastnikNA
Mikkel Jespersen
19
3 pomocnikPO
Markus Bay
20
2 obrońcaOB
Søren Reese
23
3 pomocnikPO
Christian Sivebæk
24
3 pomocnikPO
Pierre Larsen(wypożyczony z FC Helsingør)
27
4 napastnikNA
Christian Moses(wypożyczony z Lion Pride)
29
4 napastnikNA
Mikkel Vestergaard
30
3 pomocnikPO
Frederik Mortensen
31
2 obrońcaOB
Simon Trier
32
2 obrońcaOB
Jacob Vetter
33
1 bramkarzBR
Sebastian John
Strony klubowe |
W Wikimedia Commons znajdują się multimedia związane z tematem: Viborg FF
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...