małopolskie 46 km (w tym miasto Kraków 18 km), świętokrzyskie 46 km
Zdjęcie
Przebieg trasy
Legenda
w użyciu
projekt, budowa, konieczność modernizacji
węzeł drogowy typu WA
węzeł drogowy typu WB
skrzyżowanie
rondo
przejście graniczne punkt poboru opłat (PPO)
stacja poboru opłat (SPO)
most / wiadukt / estakada
prom
rzeka – brak przeprawy
przejazd kolejowy
tunel
parking z bufetem
stacja benzynowa
restauracja
hotel / motel lub inne miejsce noclegowe
drogowy odcinek lotniskowy
roboty budowlane
zakaz ruchu
(0)
Kraków Łagiewniki A4E40
(12)
rondo Kraków 79
(14)
wiadukt nad linią 95 w Krakowie
(36)
Proszowice 775
(39)
most nad Szreniawą
(41)
Klimontów
(41)
Ostrów
(56)
rondo Kazimierza Wielka 768
(57)
most nad Nidzicą
(61)
wiadukt nad linią kolejową
(65)
Krzyż 770
(75)
most nad Nidą
(75)
Wiślica 771
(88)
Busko-Zdrój 973
(92)
rondo Busko-Zdrój 73
Multimedia w Wikimedia Commons
Droga wojewódzka nr 776 (DW776) – droga wojewódzka w województwach: małopolskim i świętokrzyskim o długości 92 km, łącząca południową obwodnicę Krakowa (węzeł łagiewnicki) (A4) w Krakowie z DK73 w Busku-Zdroju. Droga przebiega przez powiaty: krakowski, proszowicki, pińczowski, kazimierski i buski.
Spis treści
1Miejscowości leżące przy trasie DW776
2Modernizacja drogi w latach 2008-2012
3Przypisy
4Linki zewnętrzne
Miejscowości leżące przy trasie DW776 |
Kraków
Proszowice
Kazimierza Wielka
Wiślica
Busko-Zdrój.
Modernizacja drogi w latach 2008-2012 |
Modernizacja drogi w Posądzy 24 marca 2011
Od roku 2008 prowadzone są prace projektowe, a od 2010 budowlane. Na odcinku od Krakowa do Kocmyrzowa droga doprowadzana jest do statusu drogi dwujezdniowej, a dalej do Ostrowa poszerzona do 7 m. Powstaje obwodnica Prus, Kocmyrzowa i Proszowic. Odnawiana jest infrastruktura (zatoki przystankowe, nowe odcinki chodników). Planowane zakończenie modernizacji w Województwie Małopolskim przypada na 30 września 2011. Inwestycja finansowana jest z funduszy Unii Europejskiej i budżetu województwa małopolskiego[1].
W marcu 2011 został ogłoszony przetarg na modernizację drogi w Województwie Świętokrzyskim[2].
Przypisy |
↑ulotka informacyjna. ZDW w Krakowie. [dostęp 2011-05-16].
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...