Mławianka Mława

Multi tool use
 |
MKS „Mławianka” Mława
|
|
Pełna nazwa
|
Miejski Klub Sportowy „Mławianka” Mława
|
Barwy
|
zielono-białe
|
Data założenia
|
1923
|
Liga
|
IV liga, grupa mazowiecka (północ)
|
Adres
|
ul. Kopernika 38 06-500 Mława
|
Stadion
|
Stadion MOSiR pojemność: 1.550 miejsc (wszystkie siedzące)
|
Prezes
|
Grzegorz Bryks
|
Trener
|
Zbigniew Kaczmarek
|
Strona internetowa
|
MKS „Mławianka” Mława – polski klub piłkarski z siedzibą w Mławie. W sezonie 2015/16 występuje w mazowieckiej IV lidze.
Klub został założony w 1923 roku jako Mławianka Mława. 15 maja 1997 nazwa została zmieniona na MKS Mława. Od 29 października 2010 roku zespół występuje pod szyldem MKS Mławianka Mława.
Klub przez wiele sezonów występował w III lidze. W sezonie 2003/2004 uplasował się w niej na pierwszym miejscu i wywalczył awans do II ligi[1]. W swoim pierwszym meczu na tym poziomie rozgrywek drużyna uległa na wyjeździe KSZO Ostrowiec Św. 2:5 (pierwszą bramkę zdobył Maxwell Kalu)[2]. Ostatecznie zajęła w tabeli 17. lokatę i została zdegradowana. Rok później zespół spadł z III ligi, a od 2008 rywalizuje w IV lidze, która stanowi piąty poziom rozgrywkowy.
W sezonie 1994/1995 klub dotarł do 1/16 finału pucharu Polski, w której odpadł po porażce z Lechem Poznań[3]. W lipcu 2004 roku MKS rozegrał sparingowy mecz z reprezentacją Polski, który przegrał 0:3[4].
Występy w II lidze |
Sezon
|
Liga
|
Pozycja
|
Mecze
|
Punkty
|
Bramki
|
2004/2005
|
II liga
|
17
|
34
|
28
|
25-47
|
Piłkarze |
Z tym tematem związana jest kategoria: Piłkarze MKS Mława.
Z tym tematem związana jest kategoria: Trenerzy MKS Mława.
Przypisy |
↑ MKS Mława w drugiej lidze (pol.). sport.pl. [dostęp 21 kwietnia 2011].
↑ Stasiak KSZO Celsa – MKS Mława 5:2 (2:2) (pol.). sport.pl. [dostęp 21 kwietnia 2011].
↑ Poland – Full Cup History (ang.). rsssf.com. [dostęp 21 kwietnia 2011].
↑ Kadra wygrała sparing z MKS Mława (pol.). sport.pl. [dostęp 21 kwietnia 2011].
Bibliografia |
MKS Mława w bazie 90minut.pl (pol.)
MKS Mława – sezon po sezonie w bazie hppn.pl (pol.)
h2ic yhLAfcdL6nOB,te54,SfmzjjO,IthNSOLg5qHatmGG5xQCWV TI V,o6x FM
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...