Borja Iglesias

Multi tool use
.mw-parser-output .infobox td>.kariera td{padding:2px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(1){min-width:61px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(2){width:100%}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(3){text-align:right}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(4){text-align:right}
 |
Borja Iglesias
|
|

|
Pełne imię i nazwisko
|
Borja Iglesias Quintas
|
Data i miejsce urodzenia
|
17 stycznia 1993 Santiago de Compostela
|
Wzrost
|
187 cm[1]
|
Pozycja
|
napastnik
|
Informacje klubowe
|
Klub
|
RCD Espanyol
|
Numer w klubie
|
7
|
Kariera juniorska
|
Lata
|
Klub
|
2006–2010
|
Valencia CF
|
2010–2011
|
La Roda CF
|
2011–2012
|
Villarreal CF
|
|
Kariera seniorska[a]
|
Lata
|
Klub
|
Wyst.
|
Gole
|
2012–2013
|
Villarreal C
|
|
|
2013–2017
|
Celta Vigo B
|
142
|
(65)
|
2014–2018
|
Celta Vigo
|
1
|
(0)
|
2017–2018
|
→ Real Saragossa (wyp.)
|
41
|
(22)
|
2018–
|
RCD Espanyol
|
29
|
(12)
|
|
↑ Aktualne na: 5 kwietnia 2019.
|
Borja Iglesias Quintás (ur. 17 stycznia 1993 w Santiago de Compostela) – hiszpański piłkarz występujący na pozycji napastnika w Espanyolu Barcelona[1].
Przypisy |
↑ ab Borja Iglesias Quintas (hiszp.). rcdespanyol.com. [dostęp 2018-07-23].
Bibliografia |
Borja Iglesias w bazie Soccerbase (ang.)
Statystyki w bazie BDFutbol (ang.)
Statystyki w bazie FutbolMe (hiszp.)
RCD Espanyol – obecny skład
|
1 Jiménez
2 Semedo
4 V. Sánchez
5 Naldo
6 Ó. Duarte
7 Iglesias
8 Rosales
9 Sergio
10 Darder
11 Ferreyra
12 Vilà
13 Diego López
14 Melendo
15 David López
16 J. López (c)
17 Pérez
18 Lopez
19 Piatti
20 Puado
21 Roca
22 Hermoso
23 Granero
24 Wu Lei
27 Marmol
28 Giner
trener: Rubi
|
- Aktualny na dzień 3 lutego 2019
|
|
sqKQpqO89 hx IdFaUnxVNPeCPO ll 2 Df
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...