Michal Horňák

Multi tool use
.mw-parser-output .infobox td>.kariera td{padding:2px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(1){min-width:61px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(2){width:100%}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(3){text-align:right}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(4){text-align:right}
 |
Michal Horňák
|
|

|
Data i miejsce urodzenia
|
28 kwietnia 1970 Vsetín, Czechosłowacja
|
Wzrost
|
184 cm
|
Pozycja
|
obrońca
|
Kariera juniorska
|
Lata
|
Klub
|
1977–1986
|
Zbrojovka Vsetín
|
1986–1987
|
TJ Gottwaldov
|
|
Kariera seniorska
|
Lata
|
Klub
|
Wyst.
|
Gole
|
1988–1989
|
Sparta Praga
|
5
|
(0)
|
1989–1990
|
Rudá Hvězda Cheb
|
29
|
(2)
|
1991–2001
|
Sparta Praga
|
234
|
(13)
|
2001–2003
|
LASK Linz
|
62
|
(2)
|
2003–2004
|
SFC Opava
|
17
|
(0)
|
2004–2005
|
SV Horn
|
|
|
2005–2006
|
TJ Klatovy
|
|
|
|
Kariera reprezentacyjna
|
Lata
|
Reprezentacja
|
Wyst.
|
Gole
|
1995–1999
|
Czechy
|
38
|
(1)
|
|
Kariera trenerska
|
Lata
|
Klub
|
2008
|
Zenit Čáslav
|
2013
|
FC Graffin Vlašim
|
|
Dorobek medalowy
|
Puchar Konfederacji
|
Brąz |
Arabia Saudyjska 1997 |
|
|
Michal Horňák (ur. 28 kwietnia 1970 we Vsetínie) – czeski piłkarz grający na pozycji środkowego obrońcy.
W reprezentacji Czech rozegrał 38 meczów i strzelił 1 gola. Brał udział w Mistrzostwach Europy UEFA w 1996, kiedy Czechy zdobyły srebrny medal. Występował w zespołach Sparta Praga, Rudá Hvězda Cheb, LASK Linz, SFC Opava, SV Horn i TJ Klatovy.
Bibliografia |
Michal Horňák w bazie National Football Teams (ang.)
Profil na ČMFS (cz.)
Skład reprezentacji Czech na Euro 1996
|
|
1 Kouba • 2 Látal • 3 Suchopárek • 4 Nedvěd • 5 Kadlec • 6 Němeček • 7 Němec • 8 Poborský • 9 Kuka • 10 Drulák • 11 Frýdek • 12 Kubik • 13 Bejbl • 14 Berger • 15 Horňák • 16 Srniček • 17 Šmicer • 18 Kotůlek • 19 Rada • 20 Novotný • 21 Kerbr • 22 Maier • trener: Uhrin
|
 |
|
Skład reprezentacji Czech na Puchar Konfederacji 1997
|
1 Srniček
2 Ulich
3 Kozel
4 Nedvěd
5 Horňák
6 Svoboda
7 Němec
8 Poborský
9 Kuka
10 Siegl
11 Bejbl
12 Rada
13 Vlček
14 Slončík
15 Lasota
16 Lokvenc
17 Šmicer
18 Fukal
19 Frýdek
20 Maier
trener: Uhrin
|
 |
|
YJMOic6aDBBplO Db3GdhoxDvuPV1v5iUNvU3LYWRHqYjDQ8puZ8uz,yfZ,VhWJbvfORIi 9H8nDKk9i
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...