Ignacio Calle

Multi tool use
.mw-parser-output .infobox td>.kariera td{padding:2px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(1){min-width:61px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(2){width:100%}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(3){text-align:right}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(4){text-align:right}
 |
Ignacio Calle
|
|
Pełne imię i nazwisko
|
Ignacio Calle Tobón
|
Data i miejsce urodzenia
|
16 listopada 1930 Kolumbia
|
Data śmierci
|
24 lutego 1982
|
Pozycja
|
obrońca
|
Kariera seniorska
|
Lata
|
Klub
|
Wyst.
|
Gole
|
1951–1965
|
Atlético Nacional
|
346
|
(0)
|
|
Kariera reprezentacyjna
|
Lata
|
Reprezentacja
|
Wyst.
|
Gole
|
1957–1962
|
Kolumbia
|
9
|
(0)
|
|
Ignacio Calle Tobón (ur. 16 listopada 1930, zm. 24 lutego 1982) - piłkarz kolumbijski grający podczas kariery na pozycji obrońcy.
Kariera klubowa |
Całą karierę piłkarską Ignacio Calle spędził w Atlético Nacional Medellín, w którym grał w latach 1951-1965. Z Atlético Nacional dwukrotnie zdobył mistrzostwo Kolumbii w 1954. Ogółem w latach 1951-1965 rozegrał w lidze kolumbijskiej 346 spotkań.
Kariera reprezentacyjna |
W reprezentacji Kolumbii Calle zadebiutował 20 stycznia 1957 w przegranym 2-3 spotkaniu eliminacji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 1958 z Paragwajem. Ostatni raz w reprezentacji wystąpił 4 kwietnia 1962 w zremisowanym 2-2 towarzyskim meczu z Meksykiem.
W tym samym roku został powołany przez selekcjonera Adolfo Pedernerę do kadry na Mistrzostwa Świata w Chile. Na Mundialu był rezerwowym i nie wystąpił w żadnym meczu.
Od 1957 do 1962 roku rozegrał w kadrze narodowej 9 spotkaniach.
Bibliografia |
- Statystyki w lidze
- Profil
- Mecze w reprezentacji
Skład reprezentacji Kolumbii na Mundialu 1962
|
1 Sánchez
2 Vivas
3 Zuluaga (c)
4 Alzate
5 J. González
6 Calle
7 Aponte
8 Echeverri
9 Silva
10 Serrano
11 López
12 Tovar
13 Aceros
14 Paz
15 Coll
16 Pérez
17 Klinger
18 Escobar
19 Gamboa
20 Rada
21 H. González
22 Arias
trener: Pedernera
|
 |
|
p9,VmahGo0mBHn IQxZGQRGsRcDr,Hvzk 5MQX9 HqpsM6TYKsJw,sfrrfl0pH
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...