Paul Anton

Multi tool use
.mw-parser-output .infobox td>.kariera td{padding:2px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(1){min-width:61px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(2){width:100%}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(3){text-align:right}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(4){text-align:right}
 |
Paul Anton
|
|

|
Pełne imię i nazwisko
|
Paul Viorel Anton[1]
|
Data i miejsce urodzenia
|
10 maja 1991 Bystrzyca
|
Wzrost
|
182 cm[1]
|
Pozycja
|
pomocnik
|
Informacje klubowe
|
Klub
|
Getafe CF (wypożyczony z Dinama Bukareszt
|
Numer w klubie
|
5
|
Kariera juniorska
|
Lata
|
Klub
|
2001–2008
|
Gloria Bystrzyca
|
|
Kariera seniorska[a]
|
Lata
|
Klub
|
Wyst.
|
Gole
|
2008–2012
|
Gloria Bystrzyca
|
60
|
(3)
|
2008–2009
|
→ Delta Tulcza (wyp.)
|
27
|
(4)
|
2009–2010
|
→ Târgu Mureș (wyp.)
|
14
|
(0)
|
2013–2015
|
Pandurii Târgu Jiu
|
70
|
(6)
|
2015–
|
Dinamo Bukareszt
|
24
|
(2)
|
2016–
|
→ Getafe CF (wyp.)
|
30
|
(2)
|
|
W sumie:
|
225
|
(17)
|
|
Kariera reprezentacyjna
|
Lata
|
Reprezentacja
|
Wyst.
|
Gole
|
2011–2012
|
Rumunia U-21
|
6
|
(0)
|
|
↑ Aktualne na: 12 czerwca 2017.
|
Paul Viorel Anton (ur. 10 maja 1991 w Bystrzycy) – rumuński piłkarz występujący na pozycji pomocnika w Getafe CF[1].
Przypisy |
↑ abc Paul Viorel Anton (hiszp.). getafecf.com. [dostęp 2016-08-03].
Linki zewnętrzne |
Paul Anton w bazie Soccerbase (ang.)
Statystyki w bazie UEFA (ang.)
Statystyki w bazie Soccerway (pol.)
Getafe CF – obecny skład
|
1 Chichizola
2 Djene
3 Antunes
4 Bruno
5 Bergara
6 Cabrera
7 Mata
8 Portillo
9 Ángel
10 Shibasaki
11 Sáiz
13 Soria
14 Guardiola
15 Cristóforo
16 Flamini
17 Ibáñez
18 Arambarri
19 Molina
20 Maksimović
21 Miquel
22 Suárez
23 Alejo
24 Foulquier
25 Yáñez
26 Calderón
30 Duro
34 Sane
36 Redondo
37 Rubio
38 Alba
Ndiaye
trener Bordalás
|
- Aktualny na dzień 16 stycznia 2019.
|
|
S S6R9kKv65 DbgZBZULQREGy YIce9kHkHW Y6T,7j ocayE
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...