Williams FW13

Multi tool use
|
 Williams FW13 w Williams Conference Centre
|
Kategoria
|
Formuła 1
|
Konstruktor
|
Williams
|
Dane techniczne
|
Silnik
|
Renault RS1 V10
|
Paliwo
|
Elf
|
Opony
|
Goodyear
|
Historia
|
Debiut
|
Grand Prix Portugalii 1989
|
Kierowcy
|
Thierry Boutsen Riccardo Patrese
|
Używany
|
1989, 1990
|
Wyścigi
|
20
|
Wygrane
|
3
|
Pole position
|
1
|
Najszybsze okrążenie
|
4
|
Williams FW12
|
Williams FW14
|
|

|
Multimedia w Wikimedia Commons
|
|
Williams FW13 – samochód Formuły 1, skonstruowany przez Williamsa, używany w sezonie 1989 i 1990. Kierowcą bolidu zostali Thierry Boutsen, oraz Riccardo Patrese[1].
Począwszy od Grand Prix Stanów Zjednoczonych 1990 została wprowadzona wersja FW13B[2].
Wyniki |
Legenda oznaczeń w tabelach dotyczących wyników w sportach motorowych Wyświetl szablon na nowej stronie
|
Oznaczenie
|
Wyjaśnienie
|
Złoty
|
Zwycięzca lub mistrzostwo
|
Srebrny
|
2. miejsce lub wicemistrzostwo
|
Brązowy
|
3. miejsce lub II wicemistrzostwo
|
Zielony
|
Ukończył, punktował (w klasyfikacji generalnej, gdy zdobył co najmniej jeden punkt na przestrzeni sezonu, poza trzema powyższymi opcjami)
|
Niebieski
|
Ukończył, nie punktował (w klasyfikacji generalnej, gdy nie zdobył co najmniej jednego punktu na przestrzeni sezonu)
|
Czerwony
|
Nie zakwalifikował się (NZ)
|
Nie prekwalifikował się (NPK)
|
Różowy
|
Nie ukończył (NU)
|
Niesklasyfikowany (NS) (w klasyfikacji generalnej, gdy nie został sklasyfikowany w żadnym wyścigu sezonu)
|
Czarny
|
Zdyskwalifikowany (DK)
|
Wykluczony (WYK/EX)
|
Biały
|
Nie wystartował (NW)
|
Kontuzjowany (K/INJ)
|
Wyścig odwołany (OD/C)
|
Bez koloru (domyślny #F8F8F8)
|
Został wycofany (WYC/WD)
|
Nie przybył (NP/DNA)
|
Nie brał udziału w treningach (NT/DNP)
|
Nie został zgłoszony (–)
|
Pogrubienie
|
Start z pole position
|
Kursywa
|
Najszybsze okrążenie wyścigu
|
*
|
Sezon w trakcie
|
Lista systemów punktacji Formuły 1
|
Sezon
|
Zespół
|
Silnik
|
Kierowcy
|
Wyniki w poszczególnych eliminacjach
|
Wyniki kierowców
|
Wyniki konstruktora
|
1989
|
|
|
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
Pkt.
|
Msc.
|
Pkt.
|
Msc.
|
Canon Williams Team
|
Renault
|
Thierry Boutsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NU
|
NU
|
3
|
1
|
13 (37)
|
5
|
2
|
23 (77)
|
Riccardo Patrese
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NU
|
|
2
|
3
|
10 (40)
|
3
|
1990
|
|
|
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
Pkt.
|
Msc.
|
Pkt.
|
Msc.
|
Canon Williams Team
|
Renault
|
Thierry Boutsen
|
3
|
5
|
NU
|
4
|
NU
|
5
|
NU
|
2
|
6
|
1
|
NU
|
NU
|
NU
|
4
|
5
|
5
|
34
|
6
|
57
|
4
|
Riccardo Patrese
|
9
|
13
|
1
|
NU
|
NU
|
9
|
6
|
NU
|
5
|
4
|
NU
|
5
|
7
|
5
|
4
|
6
|
23
|
7
|
Przypisy |
↑ Williams FW13 (ang. • fr. • hiszp. • niem. • wł. • port.). statsf1.com. [dostęp 2017-09-29].
↑ Williams FW13B (ang. • fr. • hiszp. • niem. • wł. • port.). statsf1.com. [dostęp 2017-09-30].
Bibliografia |
- Williams FW13 (ang. • fr. • hiszp. • niem. • wł. • port.). statsf1.com. [dostęp 2017-09-29].
Modele samochodów Williams, które brały udział w Mistrzostwach Świata Formuły 1
|
- FW01
- FW02
- FW03
- FW04
- FW05
- FW06
- FW07
- FW07B
- FW07C
- FW08
- FW08C
- FW09
- FW09B
- FW10
- FW11
- FW11B
- FW12
- FW12C
- FW13
- FW13B
- FW14
- FW14B
- FW15C
- FW16
- FW16B
- FW17
- FW17B
- FW18
- FW19
- FW20
- FW21
- FW22
- FW23
- FW24
- FW25
- FW26
- FW27
- FW28
- FW29
- FW30
- FW31
- FW32
- FW33
- FW34
- FW35
- FW36
- FW37
- FW38
- FW40
- FW41
|
|
Samochody, które rywalizowały w Formule 1 w sezonie 1989
|
- McLaren MP4/5
- Tyrrell 017B
- Tyrrell 018
- Williams FW12C
- Williams FW13
- Brabham BT58
- Arrows A11
- Lotus 101
- March 881
- March CG891
- Osella FA1M
- Benetton B188
- Benetton B189
- Dallara F189
- Minardi M188B
- Minardi M189
- Ligier JS33
- Ferrari F1-89
- Lola LC88B
- Lola LC89
- Coloni FC188B
- Coloni C3
- EuroBrun ER188B
- EuroBrun ER189
- Zakspeed 891
- Onyx ORE-1
- Rial ARC2
- AGS JH23B
- AGS JH24
|
|
Samochody, które rywalizowały w Formule 1 w sezonie 1990
|
- Ferrari F1-90
- Tyrrell 018
- Tyrrell 019
- Williams FW13B
- Brabham BT58
- Brabham BT59
- Arrows A11
- Arrows A11B
- Lotus 102
- Osella FA1M
- Osella FA1M-E
- Leyton House CG901
- AGS JH24
- AGS JH25
- Benetton B189B
- Benetton B190
- Dallara F190
- Minardi M189B
- Minardi M190
- Ligier JS33B
- McLaren MP4/5B
- Lola LC89B
- Lola LC90
- Coloni C3B
- Coloni C3C
- EuroBrun ER189B
- Onyx ORE-1
- Onyx ORE-1B
- Life F190
- Monteverdi ORE-1B
|
|
ldBS4dH 5EJxE02Pan yGmfia5Kp31kaNdh V2 xsu9wgIpm,E wvg49rVxobBnfB02kAcFMjJ,yJ EZxDWZD6f9XhrZTb
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...