Ciriaco Errasti

Multi tool use
.mw-parser-output .infobox td>.kariera td{padding:2px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(1){min-width:61px}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(2){width:100%}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(3){text-align:right}.mw-parser-output .kariera td:nth-child(4){text-align:right}
 |
Ciriaco Errasti
|
|
Pełne imię i nazwisko
|
Ciriaco Errasti Siunaga
|
Data i miejsce urodzenia
|
8 sierpnia 1904 Éibar
|
Data i miejsce śmierci
|
8 listopada 1984 Éibar
|
Wzrost
|
174 cm
|
Pozycja
|
obrońca
|
Kariera seniorska
|
Lata
|
Klub
|
Wyst.
|
Gole
|
–1925
|
SD Eibar
|
|
|
1925–1931
|
Deportivo Alavés
|
16
|
(0)
|
1931–1938
|
Real Madryt
|
61
|
(0)
|
|
Kariera reprezentacyjna
|
Lata
|
Reprezentacja
|
Wyst.
|
Gole
|
1930–1936
|
Hiszpania
|
14
|
(0)
|
|
Ciriaco Errasti Siunaga znany jako Ciriaco (ur. 8 sierpnia 1904 w Éibarze, zm. 8 listopada 1984 tamże) – hiszpański piłkarz, reprezentant kraju. Grał na MŚ 1934.
Kariera klubowa |
Karierę piłkarską rozpoczął w roku klubie SD Eibar. Występował w nim do 1925. W 1925 przeszedł do klubu Deportivo Alavés. Występował w nim do 1931 nie odnosząc większych sukcesów. W sumie w tym klubie wystąpił w 16 spotkaniach. W 1931 przeszedł do słynnego Realu Madryt, z którym w sezonach 1931/32 i 1932/33 zdobył mistrzostwo Hiszpanii i 2 razy zdobył Puchar Króla w latach 1934 i 1936. W sumie w Realu wystąpił w 61 spotkaniach. W 1938 roku zakończył karierę piłkarską.
Kariera reprezentacyjna |
Karierę reprezentacyjną rozpoczął w 1930. W 1934 został powołany na MŚ 1934. Wystąpił w 2 spotkaniach: z Brazylią i Włochami. Razem z drużyną osiągnął na tamtym turnieju ćwierćfinał. Po raz ostatni w reprezentacji, dla której zagrał w 14 spotkaniach, wystąpił w 1936 roku. Uczestnik igrzysk olimpijskich 1928.
Bibliografia |
Profil na stronie FIFA.com (ang.)
Składy reprezentacji Hiszpanii |
|
Skład reprezentacji Hiszpanii na Mundialu 1934
|
- Bosch
- Campanal
- Chacho
- Cilaurren
- Ciriaco
- Fede
- Gorostiza
- Hilario
- Iraragorri
- Lafuente
- Lángara
- Lecue
- Marculeta
- Muguerza
- Nogués
- Quincoces
- Regueiro
- Solé
- Ventolrà
- Zabalo
Zamora Trener: García
|
 |
|
|
|
7G5rbN
這個網誌中的熱門文章
Lanžov — gmina — Państwo Czechy Kraj hradecki Powiat Trutnov Kraina Czechy Powierzchnia 7,92 km² Populacja (2014) • liczba ludności 186 [1] Kod pocztowy 544 52 Szczegółowy podział administracyjny Liczba obrębów ewidencyjnych 4 Liczba części gminy 5 Liczba gmin katastralnych 2 Położenie na mapie kraju hradeckiego Lanžov Położenie na mapie Czech Lanžov 50°23′N 15°46′E / 50,386944 15,760833 Multimedia w Wikimedia Commons Strona internetowa Portal Czechy Lanžov – gmina w Czechach, w powiecie Trutnov, w kraju hradeckim. Według danych z dnia 1 stycznia 2014 liczyła 186 mieszkańców [1] . Przypisy | ↑ a b Počty obyvatel v obcích k 1. 1. 2013 ( cz. ) . www.mvcr.cz. [dostęp 2014-08-23]. p • d • e Powiat Trutnov Batňovice Bernartice Bílá Třemešná Bílé Poličany Borovnice Borovnička Čermná Černý Důl Dolní Branná Dolní...
Town in French Polynesia, France Rikitea Town Rikitea Location in French Polynesia Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Coordinates: 23°7′13″S 134°58′9″W / 23.12028°S 134.96917°W / -23.12028; -134.96917 Country France Overseas collectivity French Polynesia Territory Gambier Islands Island Mangareva Rikitea is a small town on Mangareva, which is part of the Gambier Islands in French Polynesia. A majority of the islanders live in Rikitea. [1] [2] The island was a protectorate of France in 1871 and was annexed in 1881. [3] Contents 1 History 2 Geography 3 Economy 4 Landmarks 5 Transportation 6 References 7 Bibliography 8 External links History The town's history dates to the era when the island was first settled with people from the Marquesas Islands in 1100 AD. Captain James Wilson of the London Missionary Society arrived in 1797 on Du...
Electric locomotive Škoda ChS4-109. The Moscow — Odessa train in Vinnytsia railway station. The Siemens ES64U4, is the current confirmed holder as the fastest electric locomotive at 357 km/h (222 mph) in 2006. An electric locomotive is a locomotive powered by electricity from overhead lines, a third rail or on-board energy storage such as a battery or a supercapacitor. Electric locomotives with on-board fueled prime movers, such as diesel engines or gas turbines, are classed as diesel-electric or gas turbine-electric and not as electric locomotives, because the electric generator/motor combination serves only as a power transmission system. Electric locomotives benefit from the high efficiency of electric motors, often above 90% (not including the inefficiency of generating the electricity). Additional efficiency can be gained from regenerative braking, which allows kinetic energy to be recovered during braking to put power back on the line. Newer electric locomotives ...