Grand Prix Belgii 2004

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
14. wyścig z 18 w sezonie 727. wyścig mistrzostw Formuły 1 | ||
Data |
27-29 sierpnia 2004 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
44 |
|
Długość okrążenia |
6973 km |
|
Dystans |
306,812 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
11 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Jarno Trulli (1:56.232, Renault) |
|
Zwycięzca |
Kimi Räikkönen (1h32:35.274, McLaren) |
|
Najszybsze okrążenie |
Kimi Räikkönen (1:45.108, McLaren) |
|
Grand Prix Węgier w sezonie 2004 Grand Prix Włoch 2002 Grand Prix Belgii 2005 |

Giancarlo Fisichella podczas Grand Prix Belgii 2004
Grand Prix Belgii 2004 było 14 eliminacją w sezonie 2004. Grand Prix powróciło do kalendarza mistrzostw po rocznej przerwie. Zawody odbywały się na legendarnym Spa-Francorchamps, najdłuższym obecnie torze w F1. Pole position do wyścigu zdobył Włoch, Jarno Trulli. Zwycięzcą został Kimi Räikkönen, który ustanowił przy tym czas najlepszego okrążenia. Michael Schumacher zajął w tym wyścigu drugie miejsce, zapewniając sobie siódmy tytuł mistrza świata.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
7 |
![]() |
Renault |
M |
1:56.232 |
- |
- |
2 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:56.304 |
0:00.072 |
0:00.072 |
3 |
8 |
![]() |
Renault |
M |
1:56.686 |
0:00.382 |
0:00.454 |
4 |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:57.990 |
0:01.304 |
0:01.758 |
5 |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:58.040 |
0:00.050 |
0:01.808 |
6 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:58.175 |
0:00.135 |
0:01.943 |
7 |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:58.729 |
0:00.554 |
0:02.497 |
8 |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:59.008 |
0:00.279 |
0:02.776 |
9 |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
1:59.552 |
0:00.544 |
0:03.320 |
10 |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:59.635 |
0:00.083 |
0:03.403 |
11 |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:59.681 |
0:00.046 |
0:03.449 |
12 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
2:00.237 |
0:00.556 |
0:04.005 |
13 |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
2:01.246 |
0:01.009 |
0:05.014 |
14 |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
2:01.447 |
0:00.201 |
0:05.215 |
15 |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
2:01.813 |
0:00.366 |
0:05.581 |
16 |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
2:02.645 |
0:00.832 |
0:06.413 |
17 |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
2:02.651 |
0:00.006 |
0:06.419 |
18 |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
2:03.303 |
0:00.652 |
0:07.071 |
19 |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
2:03.833 |
0:00.530 |
0:07.601 |
20 |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
2:03.895 |
0:00.062 |
0:07.663 |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
44 |
1h32:35.274 |
|
2 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
44 |
+0:03.132 |
|
3 |
![]() |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
44 |
+0:04.371 |
|
4 |
![]() |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
44 |
+0:12.504 |
|
5 |
![]() |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
44 |
+0:14.104 |
|
6 |
![]() |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
44 |
+0:14.614 |
|
7 |
![]() |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
44 |
+0:17.970 |
|
8 |
![]() |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
44 |
+0:18.693 |
|
9 |
![]() |
7 |
![]() |
Renault |
M |
44 |
+0:22.115 |
|
10 |
![]() |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
41 |
+3 okr. |
silnik |
11 |
![]() |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
40 |
+4 okr. |
|
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
37 |
pęknięta opona |
||
|
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
31 |
skrzynia biegów |
||
|
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
29 |
wypadek |
||
|
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
28 |
wypadek |
||
|
8 |
![]() |
Renault |
M |
11 |
poślizg |
||
|
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
0 |
wypadek |
||
|
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
0 |
wypadek |
||
|
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
0 |
wypadek |
||
|
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
0 |
wypadek |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:45.108 |
42 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
14 |
128 |
12 |
1 |
- |
7 |
9 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
14 |
88 |
- |
6 |
4 |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
![]() |
14 |
65 |
- |
3 |
4 |
1 |
- |
2 |
4 |
0 |
![]() |
14 |
46 |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
3 |
5 |
0 |
![]() |
14 |
45 |
- |
1 |
3 |
1 |
- |
4 |
6 |
0 |
![]() |
14 |
38 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
4 |
7 |
+1 |
![]() |
14 |
28 |
1 |
1 |
- |
1 |
2 |
7 |
8 |
-1 |
![]() |
14 |
21 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
9 |
0 |
![]() |
14 |
18 |
- |
- |
1 |
- |
- |
5 |
10 |
0 |
![]() |
14 |
18 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
11 |
0 |
![]() |
9 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
12 |
+1 |
![]() |
14 |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
13 |
-1 |
![]() |
14 |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
14 |
0 |
![]() |
14 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
15 |
0 |
![]() |
3 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
16 |
+4 |
![]() |
14 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
17 |
-1 |
![]() |
12 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
18 |
-1 |
![]() |
14 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
19 |
-1 |
![]() |
1 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
20 |
-1 |
![]() |
14 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
21 |
0 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
22 |
+2 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
23 |
-1 |
![]() |
13 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
24 |
-1 |
![]() |
14 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
28 |
216 |
12 |
8 |
4 |
8 |
11 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
28 |
91 |
1 |
1 |
4 |
3 |
- |
7 |
3 |
0 |
![]() |
28 |
83 |
- |
3 |
5 |
1 |
- |
7 |
4 |
0 |
![]() |
28 |
54 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
5 |
0 |
![]() |
28 |
49 |
1 |
1 |
- |
1 |
2 |
10 |
6 |
0 |
![]() |
28 |
28 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
7 |
+1 |
![]() |
28 |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
8 |
-1 |
![]() |
28 |
9 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
9 |
0 |
![]() |
28 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
13 |
10 |
0 |
![]() |
28 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
13 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
2QjywpNET0p9bo2,6BfQfssbCDjz fKtHz6HLJL