Grand Prix Europy 2004

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
7. wyścig z 18 w sezonie | ||
Data |
28-30 maja 2004 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
60 |
|
Długość okrążenia |
5,148 km |
|
Dystans |
308,863 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
20 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
15 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Michael Schumacher (1:28,351, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Michael Schumacher (1h32m35,101, Ferrari) |
|
Najszybsze okrążenie |
Michael Schumacher (1:29,468, Ferrari) |
|
Grand Prix Monako w sezonie 2004 Grand Prix Kanady 2003 Grand Prix Europy 2005 |

Ralf Schumacher podczas Grand Prix Europy 2004
Wyniki Grand Prix Europy na Nürburgring w Niemczech 30 maja 2004.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Przypisy
4 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:28.351 |
- |
- |
2 |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:28.986 |
0:00.635 |
0:00.635 |
3 |
7 |
![]() |
Renault |
M |
1:29.135 |
0:00.149 |
0:00.784 |
4 |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:29.137 |
0:00.002 |
0:00.786 |
5 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:29.245 |
0:00.108 |
0:00.894 |
6 |
8 |
![]() |
Renault |
M |
1:29.313 |
0:00.068 |
0:00.962 |
7 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:29.353 |
0:00.040 |
0:01.002 |
8 |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:29.354 |
0:00.001 |
0:01.003 |
9 |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:29.459 |
0:00.105 |
0:01.108 |
10 |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
1:29.697 |
0:00.238 |
0:01.346 |
11 |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
1:29.706 |
0:00.009 |
0:01.355 |
12 |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:31.431 |
0:01.725 |
0:03.080 |
13 |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:31.604 |
0:00.173 |
0:03.253 |
14 |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:31.797 |
0:00.193 |
0:03.446 |
15 |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:31.979 |
0:00.182 |
0:03.628 |
16 |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:31.982 |
0:00.003 |
0:03.631 |
17 |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:34.398 |
0:02.416 |
0:06.047 |
18 |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
- |
- |
- |
19 |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
- |
- |
- |
20 |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
- |
- |
- |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
60 |
1h32:35.101 |
|
2 |
![]() |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
60 |
+0:17.989 |
|
3 |
![]() |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
60 |
+0:22.533 |
|
4 |
![]() |
7 |
![]() |
Renault |
M |
60 |
+0:53.673 |
|
5 |
![]() |
8 |
![]() |
Renault |
M |
60 |
+1:00.987 |
|
6 |
![]() |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
60 |
+1:13.448 |
|
7 |
![]() |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
60 |
+1:16.206 |
|
8 |
![]() |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
59 |
+1 okr. |
|
9 |
![]() |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
59 |
+1 okr. |
|
10 |
![]() |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
59 |
+1 okr. |
|
11 |
![]() |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
59 |
+1 okr. |
|
12 |
![]() |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
59 |
+1 okr. |
|
13 |
![]() |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
58 |
+2 okr. |
[3] |
14 |
![]() |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
57 |
+3 okr. |
|
15 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
57 |
+3 okr. |
|
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
47 |
silnik |
||
|
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
25 |
silnik |
||
|
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
9 |
silnik |
||
|
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
0 |
kolizja z da Mattą |
||
|
16 |
![]() |
Toyota |
M |
0 |
kolizja z R. Schumacherem |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:29.468 |
7 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
7 |
60 |
6 |
- |
- |
5 |
6 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
7 |
46 |
- |
4 |
1 |
- |
- |
0 |
3 |
0 |
![]() |
7 |
38 |
- |
2 |
3 |
1 |
- |
0 |
4 |
0 |
![]() |
7 |
36 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
0 |
5 |
+1 |
![]() |
7 |
25 |
- |
- |
1 |
- |
- |
1 |
5 |
-1 |
![]() |
7 |
24 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
7 |
0 |
![]() |
7 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
8 |
0 |
![]() |
7 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
9 |
0 |
![]() |
7 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
10 |
+2 |
![]() |
7 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
11 |
-1 |
![]() |
7 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
12 |
-1 |
![]() |
7 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
13 |
+3 |
![]() |
7 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
14 |
-1 |
![]() |
7 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
15 |
-1 |
![]() |
7 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
16 |
-1 |
![]() |
7 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
17 |
0 |
![]() |
7 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
18 |
0 |
![]() |
7 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
19 |
0 |
![]() |
7 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
20 |
0 |
![]() |
7 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
14 |
106 |
6 |
4 |
1 |
5 |
6 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
14 |
61 |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
1 |
3 |
0 |
![]() |
14 |
46 |
- |
2 |
3 |
1 |
- |
2 |
4 |
0 |
![]() |
14 |
36 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
3 |
5 |
0 |
![]() |
14 |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
6 |
0 |
![]() |
14 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
7 |
0 |
![]() |
14 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
8 |
+1 |
![]() |
14 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
9 |
-1 |
![]() |
14 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
10 |
0 |
![]() |
14 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Przypisy |
↑ Do rezultatu kwalifikacyjnego doliczono sekundę kary za zbyt szybką jazdę w strefie żółtej flagi.
↑ Rezultat kwalifikacyjny (1:34.022) anulowano za wyjazd z alei serwisowej przy zapalonym czerwonym świetle.
↑ Kara przejazdu przez aleję serwisową za przekroczenie obowiązującego w niej limitu prędkości.
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
OZbJh eA zrclQc42tIo2k,Xof,T6bELWU rGMDo8L,MEigNoH3vY3gs93F SBxEar