Grand Prix Hiszpanii 2002

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
5. wyścig z 17 w sezonie | ||
Data |
26-28 kwietnia 2002 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
65 |
|
Długość okrążenia |
4,730 km |
|
Dystans |
307,323 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
22 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
22 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
12 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Michael Schumacher (1:16,364, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Michael Schumacher (1h30m29,981, Ferrari) |
|
Najszybsze okrążenie |
Michael Schumacher (1:20,355, Ferrari) |
|
Grand Prix San Marino w sezonie 2002 Grand Prix Austrii 2001 Grand Prix Hiszpanii 2003 |
Wyniki Grand Prix Hiszpanii na Circuit de Catalunya 28 kwietnia 2002.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Przypisy
4 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:16.364 |
- |
- |
2 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:16.690 |
0:00.326 |
0:00.326 |
3 |
5 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:17.277 |
0:00.587 |
0:00.913 |
4 |
6 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:17.425 |
0:00.148 |
0:01.061 |
5 |
4 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:17.519 |
0:00.094 |
0:01.155 |
6 |
15 |
![]() |
Renault |
M |
1:17.638 |
0:00.119 |
0:01.274 |
7 |
3 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:17.662 |
0:00.024 |
0:01.298 |
8 |
7 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:17.851 |
0:00.189 |
0:01.487 |
9 |
14 |
![]() |
Renault |
M |
1:17.929 |
0:00.078 |
0:01.565 |
10 |
20 |
![]() |
Arrows-Cosworth |
B |
1:18.121 |
0:00.192 |
0:01.757 |
11 |
8 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:18.139 |
0:00.018 |
0:01.775 |
12 |
9 |
![]() |
Jordan-Honda |
B |
1:18.291 |
0:00.152 |
0:01.927 |
13 |
12 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
1:18.472 |
0:00.181 |
0:02.108 |
14 |
21 |
![]() |
Arrows-Cosworth |
B |
1:18.515 |
0:00.043 |
0:02.151 |
15 |
11 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
1:18.847 |
0:00.332 |
0:02.483 |
16 |
17 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:18.885 |
0:00.038 |
0:02.521 |
17 |
24 |
![]() |
Toyota |
M |
1:18.897 |
0:00.012 |
0:02.533 |
18 |
10 |
![]() |
Jordan-Honda |
B |
1:19.002 |
0:00.105 |
0:02.638 |
19 |
25 |
![]() |
Toyota |
M |
1:19.025 |
0:00.023 |
0:02.661 |
20 |
23 |
![]() |
Minardi-Asiatech |
M |
1:19.802 |
0:00.777 |
0:03.438 |
21 |
22 |
![]() |
Minardi-Asiatech |
M |
1:21.415 |
0:01.613 |
0:05.051 |
22 |
16 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
- |
- |
- |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
65 |
1h30:29.981 |
|
2 |
![]() |
6 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
65 |
+0:35.630 |
|
3 |
![]() |
3 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
65 |
+0:42.623 |
|
4 |
![]() |
7 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
65 |
+1:06.697 |
|
5 |
![]() |
8 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
65 |
+1:18.973 |
|
6 |
![]() |
20 |
![]() |
Arrows-Cosworth |
B |
65 |
+1:20.430 |
|
7 |
![]() |
11 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
64 |
+1 okr. |
|
8 |
![]() |
25 |
![]() |
Toyota |
M |
64 |
+1 okr. |
|
9 |
![]() |
24 |
![]() |
Toyota |
M |
64 |
+1 okr. |
|
10 |
![]() |
14 |
![]() |
Renault |
M |
63 |
+2 okr. |
silnik |
11 |
![]() |
5 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
63 |
+2 okr. |
silnik |
12 |
![]() |
15 |
![]() |
Renault |
M |
60 |
+5 okr. |
hydraulika |
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
12 |
![]() |
BAR-Honda |
B |
43 |
układ wydechowy |
||
|
16 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
41 |
hydraulika |
||
|
21 |
![]() |
Arrows-Cosworth |
B |
40 |
hydraulika |
||
|
10 |
![]() |
Jordan-Honda |
B |
10 |
poślizg |
||
|
9 |
![]() |
Jordan-Honda |
B |
5 |
hydraulika |
||
|
4 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
4 |
tylne skrzydło |
||
|
17 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
2 |
poślizg |
||
|
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
0 |
skrzynia biegów |
||
|
22 |
![]() |
Minardi-Asiatech |
M |
0 |
nie wystartował |
||
|
23 |
![]() |
Minardi-Asiatech |
M |
0 |
nie wystartował |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:20.355 |
49 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
5 |
44 |
4 |
- |
1 |
3 |
1 |
- |
2 |
+1 |
![]() |
5 |
23 |
- |
3 |
- |
1 |
2 |
- |
3 |
-1 |
![]() |
5 |
20 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
1 |
4 |
+2 |
![]() |
5 |
9 |
- |
- |
2 |
- |
- |
2 |
5 |
-1 |
![]() |
5 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
6 |
-1 |
![]() |
5 |
6 |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
4 |
7 |
+2 |
![]() |
5 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
8 |
-1 |
![]() |
5 |
4 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
3 |
9 |
-1 |
![]() |
5 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
10 |
+2 |
![]() |
5 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
11 |
-1 |
![]() |
4 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
12 |
-1 |
![]() |
5 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
13 |
+6 |
![]() |
5 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
14 |
-1 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
15 |
0 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
16 |
-2 |
![]() |
3 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
17 |
-1 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
18 |
-1 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
19 |
-1 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
20 |
0 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
Niesklasyfikowani | ||||||||||
' |
![]() |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
|
' |
![]() |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
|
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
10 |
50 |
4 |
1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
2 |
0 |
![]() |
10 |
43 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
0 |
![]() |
10 |
13 |
- |
- |
3 |
- |
1 |
5 |
4 |
0 |
![]() |
10 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
5 |
+1 |
![]() |
10 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
6 |
-1 |
![]() |
10 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
7 |
0 |
![]() |
7 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
8 |
0 |
![]() |
10 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
9 |
+2 |
![]() |
10 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
10 |
-1 |
![]() |
10 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
11 |
-1 |
![]() |
10 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Przypisy |
↑ Rezultat kwalifikacyjny anulowano ze względu na użycie nieregulaminowego paliwa (pierwotnie sklasyfikowany na 15. pozycji).
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
KUlNefiuWifqimKb,LTF,8wkrjsmBExzNem3SI 2odT3uw