Grand Prix Hiszpanii 1997

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
6. wyścig z 17 w sezonie 603. wyścig mistrzostw Formuły 1 | ||
Data |
25 maja 1997 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
64 |
|
Długość okrążenia |
4,728 km |
|
Dystans |
302,592 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
22 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
22 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
15 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Jacques Villeneuve (1:16,525, Williams) |
|
Zwycięzca |
Jacques Villeneuve (1h30m35,896, Williams) |
|
Najszybsze okrążenie |
Giancarlo Fisichella (1:22,242, Jordan) |
|
Grand Prix Monako w sezonie 1997 Grand Prix Kanady 1996 Grand Prix Hiszpanii 1998 |
Wyniki Grand Prix Hiszpanii na Circuit de Catalunya 25 maja 1997.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
3 |
![]() |
Williams-Renault |
G |
1:16.525 |
- |
- |
2 |
4 |
![]() |
Williams-Renault |
G |
1:16.791 |
0:00.266 |
0:00.266 |
3 |
10 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
G |
1:17.521 |
0:00.730 |
0:00.996 |
4 |
7 |
![]() |
Benetton-Renault |
G |
1:17.717 |
0:00.196 |
0:01.192 |
5 |
9 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
G |
1:17.737 |
0:00.020 |
0:01.212 |
6 |
8 |
![]() |
Benetton-Renault |
G |
1:18.041 |
0:00.304 |
0:01.516 |
7 |
5 |
![]() |
Ferrari |
G |
1:18.313 |
0:00.272 |
0:01.788 |
8 |
12 |
![]() |
Jordan-Peugeot |
G |
1:18.385 |
0:00.072 |
0:01.860 |
9 |
11 |
![]() |
Jordan-Peugeot |
G |
1:18.423 |
0:00.038 |
0:01.898 |
10 |
16 |
![]() |
Sauber-Petronas |
G |
1:18.494 |
0:00.071 |
0:01.969 |
11 |
6 |
![]() |
Ferrari |
G |
1:18.873 |
0:00.379 |
0:02.348 |
12 |
14 |
![]() |
Prost-Mugen-Honda |
B |
1:19.157 |
0:00.284 |
0:02.632 |
13 |
17 |
![]() |
Sauber-Petronas |
G |
1:19.323 |
0:00.166 |
0:02.798 |
14 |
19 |
![]() |
Tyrrell-Ford |
G |
1:20.079 |
0:00.756 |
0:03.554 |
15 |
1 |
![]() |
Arrows-Yamaha |
B |
1:20.089 |
0:00.010 |
0:03.564 |
16 |
15 |
![]() |
Prost-Mugen-Honda |
B |
1:20.103 |
0:00.014 |
0:03.578 |
17 |
22 |
![]() |
Stewart-Ford |
B |
1:20.255 |
0:00.152 |
0:03.730 |
18 |
21 |
![]() |
Minardi-Hart |
B |
1:20.452 |
0:00.197 |
0:03.927 |
19 |
18 |
![]() |
Tyrrell-Ford |
G |
1:20.582 |
0:00.130 |
0:04.057 |
20 |
20 |
![]() |
Minardi-Hart |
B |
1:20.672 |
0:00.090 |
0:04.147 |
21 |
2 |
![]() |
Arrows-Yamaha |
B |
1:21.029 |
0:00.357 |
0:04.504 |
22 |
23 |
![]() |
Stewart-Ford |
B |
1:21.060 |
0:00.031 |
0:04.535 |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
3 |
![]() |
Williams-Renault |
G |
64 |
1h30:35.896 |
|
2 |
![]() |
14 |
![]() |
Prost-Mugen-Honda |
B |
64 |
+0:05.804 |
|
3 |
![]() |
7 |
![]() |
Benetton-Renault |
G |
64 |
+0:12.534 |
|
4 |
![]() |
5 |
![]() |
Ferrari |
G |
64 |
+0:17.979 |
|
5 |
![]() |
16 |
![]() |
Sauber-Petronas |
G |
64 |
+0:27.986 |
|
6 |
![]() |
10 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
G |
64 |
+0:29.744 |
|
7 |
![]() |
9 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
G |
64 |
+0:48.785 |
|
8 |
![]() |
4 |
![]() |
Williams-Renault |
G |
64 |
+1:04.139 |
|
9 |
![]() |
12 |
![]() |
Jordan-Peugeot |
G |
64 |
+1:04.767 |
|
10 |
![]() |
8 |
![]() |
Benetton-Renault |
G |
64 |
+1:05.670 |
|
11 |
![]() |
18 |
![]() |
Tyrrell-Ford |
G |
63 |
+1 okr. |
|
12 |
![]() |
6 |
![]() |
Ferrari |
G |
63 |
+1 okr. |
|
13 |
![]() |
23 |
![]() |
Stewart-Ford |
B |
63 |
+1 okr. |
|
14 |
![]() |
17 |
![]() |
Sauber-Petronas |
G |
62 |
+2 okr. |
|
15 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Hart |
B |
62 |
+2 okr. |
|
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
2 |
![]() |
Arrows-Yamaha |
B |
53 |
silnik |
||
|
11 |
![]() |
Jordan-Peugeot |
G |
50 |
silnik |
||
|
22 |
![]() |
Stewart-Ford |
B |
37 |
silnik |
||
|
19 |
![]() |
Tyrrell-Ford |
G |
35 |
opona/wypadek |
||
|
15 |
![]() |
Prost-Mugen-Honda |
B |
34 |
skrzynia biegów |
||
|
1 |
![]() |
Arrows-Yamaha |
B |
18 |
silnik |
||
|
20 |
![]() |
Minardi-Hart |
B |
11 |
hydraulika/skrzynia biegów |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
12 |
![]() |
Jordan-Peugeot |
G |
1:22.242 |
20 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
+1 |
![]() |
6 |
30 |
3 |
- |
- |
5 |
1 |
3 |
2 |
-1 |
![]() |
6 |
27 |
1 |
2 |
- |
- |
1 |
1 |
3 |
+5 |
![]() |
6 |
15 |
- |
1 |
1 |
- |
- |
1 |
4 |
-1 |
![]() |
6 |
14 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
1 |
5 |
0 |
![]() |
6 |
11 |
1 |
- |
- |
- |
- |
4 |
6 |
-2 |
![]() |
6 |
10 |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
2 |
7 |
-1 |
![]() |
6 |
10 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
8 |
-1 |
![]() |
6 |
10 |
- |
- |
1 |
- |
- |
1 |
9 |
+4 |
![]() |
6 |
7 |
- |
- |
1 |
- |
- |
2 |
10 |
-1 |
![]() |
6 |
6 |
- |
1 |
- |
- |
- |
5 |
11 |
+1 |
![]() |
6 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
12 |
-2 |
![]() |
6 |
4 |
- |
- |
1 |
- |
- |
5 |
13 |
-2 |
![]() |
6 |
4 |
- |
- |
- |
- |
1 |
2 |
14 |
0 |
![]() |
6 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
15 |
0 |
![]() |
5 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
16 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
17 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
18 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
19 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
20 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
21 |
0 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
22 |
N |
![]() |
1 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
23 |
-1 |
![]() |
6 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
Niesklasyfikowani | ||||||||||
' |
![]() |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
|
' |
![]() |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
|
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
12 |
41 |
1 |
3 |
2 |
- |
1 |
2 |
2 |
0 |
![]() |
12 |
40 |
4 |
- |
- |
6 |
3 |
5 |
3 |
0 |
![]() |
12 |
21 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
4 |
4 |
0 |
![]() |
12 |
17 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
3 |
5 |
0 |
![]() |
12 |
15 |
- |
1 |
1 |
- |
- |
5 |
6 |
0 |
![]() |
12 |
8 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
7 |
7 |
0 |
![]() |
12 |
6 |
- |
1 |
- |
- |
- |
8 |
8 |
0 |
![]() |
12 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
9 |
0 |
![]() |
12 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
10 |
0 |
![]() |
12 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
11 |
0 |
![]() |
12 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
10 |
Niesklasyfikowani | ||||||||||
- |
![]() |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
|
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
|
|
pJW2VNmcoOp7