Grand Prix Malezji 2004

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
2. wyścig z 18 w sezonie | ||
Data |
19 - 21 marca 2004 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
56 |
|
Długość okrążenia |
5,543 km |
|
Dystans |
310,408 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
20 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
16 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Michael Schumacher (1:33,074, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Michael Schumacher (1h31m07,490, Ferrari) |
|
Najszybsze okrążenie |
Juan Pablo Montoya (1:34,223, Williams) |
|
Grand Prix Australii w sezonie 2004 Grand Prix Bahrajnu 2003 Grand Prix Malezji 2005 |

Kimi Räikkönen podczas Grand Prix Malezji 2004
Wyniki Grand Prix Malezji, drugiej rundy Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 2004.
Spis treści
1 Kwalifikacje
2 Wyścig
3 Najszybsze okrążenie
4 Klasyfikacja po wyścigu
4.1 Kierowcy
4.2 Konstruktorzy
5 Uwagi
5.1 Prowadzenie w wyścigu
6 Przypisy
7 Linki zewnętrzne
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:33.074 |
- |
- |
2 |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:33.715 |
0:00.641 |
0:00.641 |
3 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:33.756 |
0:00.041 |
0:00.682 |
4 |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:34.054 |
0:00.298 |
0:00.980 |
5 |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:34.164 |
0:00.110 |
0:01.090 |
6 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:34.221 |
0:00.057 |
0:01.147 |
7 |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:34.235 |
0:00.014 |
0:01.161 |
8 |
7 |
![]() |
Renault |
M |
1:34.413 |
0:00.178 |
0:01.339 |
9 |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:34.602 |
0:00.189 |
0:01.528 |
10 |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
1:34.917 |
0:00.315 |
0:01.843 |
11 |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:35.039 |
0:00.122 |
0:01.965 |
12 |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:35.061 |
0:00.022 |
0:01.987 |
13 |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:35.158 |
0:00.097 |
0:02.084 |
14 |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
1:35.617 |
0:00.459 |
0:02.543 |
15 |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:36.569 |
0:00.952 |
0:03.495 |
16 |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:38.577 |
0:02.008 |
0:05.503 |
17 |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:39.272 |
0:00.695 |
0:06.198 |
18 |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:39.902 |
0:00.630 |
0:06.828 |
19 |
8 |
![]() |
Renault |
M |
- |
- |
- |
20 |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
- |
- |
- |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
56 |
1h31:07.490 |
|
2 |
![]() |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
56 |
+0:05.022 |
|
3 |
![]() |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
56 |
+0:11.568 |
|
4 |
![]() |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
56 |
+0:13.616 |
|
5 |
![]() |
7 |
![]() |
Renault |
M |
56 |
+0:37.360 |
|
6 |
![]() |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
56 |
+0:53.098 |
|
7 |
![]() |
8 |
![]() |
Renault |
M |
56 |
+1:07.877 |
|
8 |
![]() |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
55 |
+1 okr. |
|
9 |
![]() |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
55 |
+1 okr. |
|
10 |
![]() |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
55 |
+1 okr. |
|
11 |
![]() |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
55 |
+1 okr. |
|
12 |
![]() |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
55 |
+1 okr. |
[1] |
13 |
![]() |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
54 |
+2 okr. |
[1] |
14 |
![]() |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
53 |
+3 okr. |
|
15 |
![]() |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
52 |
+4 okr. |
silnik |
16 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
52 |
+4 okr. |
|
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
40 |
układ przeniesienia napędu |
||
|
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
34 |
układ przeniesienia napędu |
||
|
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
27 |
silnik |
||
|
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
23 |
poślizg |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:34.223 |
28 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
2 |
20 |
2 |
- |
- |
2 |
1 |
0 |
2 |
0 |
![]() |
2 |
13 |
- |
1 |
- |
- |
- |
0 |
3 |
+2 |
![]() |
2 |
12 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
0 |
4 |
+2 |
![]() |
2 |
9 |
- |
- |
1 |
- |
- |
0 |
5 |
-2 |
![]() |
2 |
8 |
- |
- |
1 |
- |
- |
0 |
6 |
+1 |
![]() |
2 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
7 |
-3 |
![]() |
2 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
8 |
0 |
![]() |
2 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
9 |
+6 |
![]() |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
10 |
+1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
11 |
-1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
12 |
-1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
12 |
-2 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
14 |
-1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
15 |
-1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
16 |
-1 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
17 |
-2 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
Niesklasyfikowani | ||||||||||
' |
![]() |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
|
' |
![]() |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
|
' |
![]() |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
|
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
4 |
33 |
2 |
1 |
- |
2 |
1 |
0 |
2 |
0 |
![]() |
4 |
17 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
3 |
0 |
![]() |
4 |
14 |
- |
- |
1 |
- |
- |
0 |
4 |
0 |
![]() |
4 |
9 |
- |
- |
1 |
- |
- |
0 |
5 |
0 |
![]() |
4 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
6 |
0 |
![]() |
4 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
7 |
0 |
![]() |
4 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
8 |
0 |
![]() |
4 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
9 |
0 |
![]() |
4 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
10 |
0 |
![]() |
4 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Uwagi |
Prowadzenie w wyścigu |
Nr |
Kierowca |
Okrążenia |
Suma |
||
---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
1-9; 12-26; 28-56 |
51 |
||
3 |
![]() |
9-12 |
3 |
||
2 |
![]() |
26-28 |
2 |
||
|
Przypisy |
↑ ab Kara przejazdu przez aleję serwisową za przekroczenie obowiązującego w niej limitu prędkości.
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
KaakMzW1xyuCejD4R91hXEYy7i,ySGSO,C kvHBPvwK XSqIBk,mLcv,5Y6opjK90zjwSCtTc8tZUvW