Grand Prix Stanów Zjednoczonych 2004

Multi tool use
| ||
![]() ![]() | ||
9. wyścig z 18 w sezonie 722. wyścig mistrzostw Formuły 1 | ||
Data |
18-20 czerwca 2004 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
73 |
|
Długość okrążenia |
4,192 km |
|
Dystans |
306,016 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
9 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Rubens Barrichello (1:10.223, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Michael Schumacher (1:40:29.914, Ferrari) |
|
Najszybsze okrążenie |
Rubens Barrichello (1:10.399, Ferrari) |
|
Grand Prix Kanady w sezonie 2004 Grand Prix Francji 2003 Grand Prix Stanów Zjednoczonych 2005 |
Grand Prix Stanów Zjednoczonych 2004 – dziewiąta runda Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 2004.
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Sesje treningowe
1.2 Kwalifikacje
1.3 Wyścig
1.4 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Prowadzenie w wyścigu
4 Przypisy
5 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Sesje treningowe |
Nr Sesji |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Czas |
---|---|---|---|---|
1 |
2 |
![]() |
Ferrari |
1:11.354 |
2 |
2 |
![]() |
Ferrari |
1:10.365 |
3 |
2 |
![]() |
Ferrari |
1:10.911 |
4 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
1:10.056 |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:10.223 |
- |
- |
2 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:10.400 |
0:00.177 |
0:00.177 |
3 |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:10.601 |
0:00.201 |
0:00.378 |
4 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:10.820 |
0:00.219 |
0:00.597 |
5 |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:11.062 |
0:00.242 |
0:00.839 |
6 |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:11.106 |
0:00.044 |
0:00.883 |
7 |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:11.137 |
0:00.031 |
0:00.914 |
8 |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
1:11.167 |
0:00.030 |
0:00.944 |
9 |
8 |
![]() |
Renault |
M |
1:11.185 |
0:00.018 |
0:00.962 |
10 |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:11.286 |
0:00.101 |
0:01.063 |
11 |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
1:11.691 |
0:00.405 |
0:01.468 |
12 |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:12.026 |
0:00.335 |
0:01.803 |
13 |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:12.170 |
0:00.144 |
0:01.947 |
14 |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:12.470 |
0:00.300 |
0:02.247 |
15 |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:12.721 |
0:00.251 |
0:02.498 |
16 |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:13.147 |
0:00.426 |
0:02.924 |
17 |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:13.375 |
0:00.228 |
0:03.152 |
18 |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:14.010 |
0:00.635 |
0:03.787 |
19 |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:14.812 |
0:00.802 |
0:04.589 |
20 |
7 |
![]() |
Renault |
M |
- |
- |
- |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |

Michael Schumacher po zwycięstwie w wyścigu

Takuma Satō po zajęciu trzeciego miejsca w wyścigu
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
73 |
1h40:29.914 |
|
2 |
![]() |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
73 |
+0:02.950 |
|
3 |
![]() |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
73 |
+0:22.036 |
|
4 |
![]() |
7 |
![]() |
Renault |
M |
73 |
+0:34.544 |
|
5 |
![]() |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
73 |
+0:37.534 |
|
6 |
![]() |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
72 |
+1 okr. |
|
7 |
![]() |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
72 |
+1 okr. |
|
8 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
70 |
+3 okr. |
|
9 |
![]() |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
65 |
+8 okr. |
hydraulika |
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
60 |
silnik |
||
|
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
43 |
silnik |
||
|
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
26 |
skrzynia biegów |
||
|
16 |
![]() |
Toyota |
M |
17 |
skrzynia biegów |
||
|
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
9 |
wypadek |
||
|
8 |
![]() |
Renault |
M |
8 |
wypadek |
||
|
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
0 |
wypadek |
||
|
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
0 |
wypadek |
||
|
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
0 |
wypadek |
||
|
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
0 |
wypadek |
||
Zdyskwalifikowani | ||||||||
|
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
57 |
[1] | ||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:10.399 |
7 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
9 |
80 |
8 |
- |
- |
5 |
6 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
9 |
62 |
- |
6 |
1 |
1 |
2 |
0 |
3 |
0 |
![]() |
9 |
44 |
- |
2 |
4 |
1 |
- |
1 |
4 |
0 |
![]() |
9 |
41 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
5 |
0 |
![]() |
9 |
25 |
- |
- |
1 |
- |
- |
3 |
6 |
0 |
![]() |
9 |
24 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
3 |
7 |
+2 |
![]() |
9 |
14 |
- |
- |
1 |
- |
- |
3 |
8 |
-1 |
![]() |
9 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
9 |
-1 |
![]() |
9 |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
10 |
0 |
![]() |
9 |
9 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
11 |
+1 |
![]() |
9 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
12 |
-1 |
![]() |
9 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
13 |
+4 |
![]() |
9 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
14 |
-1 |
![]() |
9 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
15 |
-1 |
![]() |
9 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
16 |
-1 |
![]() |
9 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
17 |
-1 |
![]() |
1 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
18 |
+1 |
![]() |
9 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
19 |
-1 |
![]() |
9 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
20 |
0 |
![]() |
8 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
21 |
0 |
![]() |
9 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
18 |
142 |
8 |
6 |
1 |
6 |
8 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
18 |
66 |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
4 |
3 |
0 |
![]() |
18 |
58 |
- |
2 |
5 |
1 |
- |
4 |
4 |
0 |
![]() |
18 |
36 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
7 |
5 |
+1 |
![]() |
18 |
17 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
6 |
-1 |
![]() |
18 |
15 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
7 |
+1 |
![]() |
18 |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
8 |
-1 |
![]() |
18 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
9 |
0 |
![]() |
18 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
10 |
0 |
![]() |
18 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Prowadzenie w wyścigu |
Nr |
Kierowca |
Okrążenia |
Suma |
---|---|---|---|
1 |
![]() |
6-41, 51-73 |
59 |
2 |
![]() |
1-5, 42-50 |
14 |
Przypisy |
↑ Dyskwalifikacja za zmianę bolidu na zapasowy na mniej niż 15 sekund przed rozpoczęciem okrążenia formującego.
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
ujmW EitjOaCNm1t9gPgNwqhnOa MHgbl3N7Bk vackPj0ZQ5pgGBdrTWarsB9RtUmMnZuq13Lp a,jsHR6Z8d