Grand Prix Brazylii 2004

Multi tool use
Wyniki Grand Prix Brazylii na Autódromo José Carlos Pace 24 października 2004.
| ||
![]() ![]() | ||
18. wyścig z 18 w sezonie | ||
Data |
22-24 października 2004 |
|
Trasa | ||
Liczba okrążeń |
71 |
|
Długość okrążenia |
4,309 km |
|
Dystans |
305,909 km |
|
Zgłoszenia | ||
Zgłoszenia |
20 kierowców |
|
Zakwalifikowało się |
20 kierowców |
|
Ukończyło wyścig |
17 kierowców |
|
Najlepsze wyniki | ||
Pole position |
Rubens Barrichello (1:10,646, Ferrari) |
|
Zwycięzca |
Juan Pablo Montoya (1h28m01,451, Williams) |
|
Najszybsze okrążenie |
Juan Pablo Montoya (1:11,473, Williams) |
|
Grand Prix Japonii w sezonie 2004 2003 Grand Prix Brazylii 2005 |
Spis treści
1 Wyniki
1.1 Kwalifikacje
1.2 Wyścig
1.3 Najszybsze okrążenie
2 Klasyfikacja po wyścigu
2.1 Kierowcy
2.2 Konstruktorzy
3 Przypisy
4 Linki zewnętrzne
Wyniki |
Kwalifikacje |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:10.646 |
- |
- |
2 |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:10.850 |
0:00.204 |
0:00.204 |
3 |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:10.892 |
0:00.042 |
0:00.246 |
4 |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:10.922 |
0:00.030 |
0:00.276 |
5 |
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:11.092 |
0:00.170 |
0:00.446 |
6 |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
1:11.120 |
0:00.028 |
0:00.474 |
7 |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:11.131 |
0:00.011 |
0:00.485 |
8 |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
1:11.386 |
0:00.255 |
0:00.740 |
9 |
8 |
![]() |
Renault |
M |
1:11.454 |
0:00.068 |
0:00.808 |
10 |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
1:11.483 |
0:00.029 |
0:00.837 |
11 |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
1:11.571 |
0:00.088 |
0:00.925 |
12 |
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:11.665 |
0:00.094 |
0:01.019 |
13 |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
1:11.750 |
0:00.085 |
0:01.104 |
14 |
7 |
![]() |
Renault |
M |
1:11.836 |
0:00.086 |
0:01.190 |
15 |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
1:11.974 |
0:00.138 |
0:01.328 |
16 |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
1:12.211 |
0:00.237 |
0:01.565 |
17 |
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:12.829 |
0:00.618 |
0:02.183 |
18 |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
1:13.502 |
0:00.673 |
0:02.856 |
19 |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
1:13.550 |
0:00.048 |
0:02.904 |
20 |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
- |
- |
- |
P |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor(-silnik) |
Opony |
Czas |
Odstęp |
Strata |
Wyścig |
Ralf Schumacher podczas wyścigu
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
71 |
1h28:01.451 |
|
2 |
![]() |
6 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
71 |
+0:01.022 |
|
3 |
![]() |
2 |
![]() |
Ferrari |
B |
71 |
+0:24.099 |
|
4 |
![]() |
8 |
![]() |
Renault |
M |
71 |
+0:48.908 |
|
5 |
![]() |
4 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
71 |
+0:49.740 |
|
6 |
![]() |
10 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
71 |
+0:50.248 |
|
7 |
![]() |
1 |
![]() |
Ferrari |
B |
71 |
+0:50.626 |
|
8 |
![]() |
12 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
71 |
+1:02.310 |
|
9 |
![]() |
11 |
![]() |
Sauber-Petronas |
B |
71 |
+1:03.842 |
|
10 |
![]() |
7 |
![]() |
Renault |
M |
70 |
+1 okr. |
|
11 |
![]() |
5 |
![]() |
McLaren-Mercedes |
M |
70 |
+1 okr. |
|
12 |
![]() |
16 |
![]() |
Toyota |
M |
70 |
+1 okr. |
|
13 |
![]() |
17 |
![]() |
Toyota |
M |
70 |
+1 okr. |
|
14 |
![]() |
15 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
69 |
+2 okr. |
|
15 |
![]() |
19 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
69 |
+2 okr. |
|
16 |
![]() |
21 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
67 |
+4 okr. |
|
17 |
![]() |
20 |
![]() |
Minardi-Cosworth |
B |
67 |
+4 okr. |
|
Niesklasyfikowani | ||||||||
|
14 |
![]() |
Jaguar-Cosworth |
M |
23 |
kolizja z Klienem |
||
|
18 |
![]() |
Jordan-Ford |
B |
15 |
sprzęgło |
||
|
9 |
![]() |
BAR-Honda |
M |
3 |
silnik |
||
P |
+ / – |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Okr. |
Czas / Strata |
Komentarz |
Najszybsze okrążenie |
Nr |
Kierowca |
Konstruktor |
Opony |
Czas |
Okr. |
---|---|---|---|---|---|
3 |
![]() |
Williams-BMW |
M |
1:11.473 |
49 |
Klasyfikacja po wyścigu |
Kierowcy |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
18 |
148 |
13 |
2 |
- |
8 |
10 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
18 |
114 |
2 |
6 |
5 |
4 |
4 |
1 |
3 |
0 |
![]() |
18 |
85 |
- |
4 |
6 |
1 |
- |
3 |
4 |
0 |
![]() |
18 |
59 |
- |
1 |
3 |
1 |
- |
5 |
5 |
0 |
![]() |
18 |
58 |
1 |
1 |
1 |
- |
2 |
4 |
6 |
0 |
![]() |
17 |
46 |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
3 |
7 |
0 |
![]() |
18 |
45 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
8 |
8 |
0 |
![]() |
18 |
34 |
- |
- |
1 |
- |
- |
5 |
9 |
+2 |
![]() |
12 |
24 |
- |
1 |
- |
- |
- |
4 |
10 |
-1 |
![]() |
18 |
24 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
11 |
-1 |
![]() |
18 |
22 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
12 |
0 |
![]() |
18 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
13 |
0 |
![]() |
18 |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
14 |
0 |
![]() |
17 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
15 |
0 |
![]() |
4 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
16 |
0 |
![]() |
18 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
17 |
0 |
![]() |
12 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
18 |
0 |
![]() |
18 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
19 |
0 |
![]() |
4 |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
20 |
0 |
![]() |
18 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
21 |
+1 |
![]() |
3 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
22 |
-1 |
![]() |
5 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
23 |
0 |
![]() |
2 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
0 |
24 |
0 |
![]() |
14 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
25 |
0 |
![]() |
18 |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
P |
+/- |
Kierowca |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Konstruktorzy |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
0 |
![]() |
36 |
261 |
15 |
9 |
5 |
12 |
14 |
1 |
2 |
0 |
![]() |
36 |
119 |
- |
4 |
7 |
1 |
- |
8 |
3 |
0 |
![]() |
36 |
105 |
1 |
1 |
4 |
3 |
- |
8 |
4 |
0 |
![]() |
36 |
88 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
10 |
5 |
0 |
![]() |
36 |
69 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
12 |
6 |
0 |
![]() |
36 |
34 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
7 |
0 |
![]() |
36 |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
12 |
8 |
0 |
![]() |
36 |
9 |
- |
- |
- |
- |
- |
11 |
9 |
0 |
![]() |
36 |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
15 |
10 |
0 |
![]() |
36 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
16 |
P |
+/- |
Konstruktor |
Starty |
Punkty |
P1 |
P2 |
P3 |
PP |
NO |
NS |
Przypisy |
↑ Pozycja startowa obniżona o 10 miejsc za wymianę silnika przed kwalifikacjami.
Linki zewnętrzne |
Wyniki na oficjalnej stronie Formuły 1 (ang.)
- Wyniki w serwisie Wyprzedź mnie!
|
|
6yWEOmxNHDgkn9 7,T7B a65Xlgnvi3aiVbIi6noxJAf4iag